Үнэгүй59,000₮Хямдрал: 100% offСургалтад бүртгүүлэх
4.3
(3)
notebook1
avatar1,075
time35:00

Гадаад орчин, нөхцөл хурдацтай өөрчлөгдөхийн хирээр ажлын байран дээр үүсэх сорилтуудыг даван туулах, байгууллагын бизнесийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх шаардлагууд компанийн удирдлага, менежер, ажилтнууд бүгдэд нь тулгарч байдаг. Хэрэв байгууллагын бүхий л түвшний ажилтнууд дор бүрнээ хариуцсан процессуудаа тасралтгүй сайжруулдаг болбол компани, ажилтан, харилцагч 3 талын сэтгэл ханамж болон бизнесийн үр ашгийг тогтмол нэмэгдүүлж чадна.

Энэхүү сургалтаар Байгууллага нь Бизнес процесс менежментийг хэрэгжүүлснээр Процессын тасралтгүй сайжруулалтыг хэрхэн хийх СУУРЬ ОЙЛГОЛТЫГ заах болно. Үүнд:

- Бизнес процесс менежментийг яагаад хэрэгжүүлэх ёстой вэ,

- Бизнес процесс менежмент гэж юу вэ,

- Процессын тасралтгүй сайжруулалт,

- Процесс суурьтай соёл, зэрэг агуулгууд багтана.

userБагш:
Жаргалсайхан Ням-Эрдэнэ
Би Пи Солюшн ХХК-ны Гүйцэтгэх захирал

Боловсрол: 

  • Магистр: /2017-2020/ БНХАУ, Тианжин хот, Тианжин их сургууль, MBA
  • Бакалавр: /2008-2012/ БНХАУ, Шанхай хот, Шинжлэх ухааны их сургууль, Санхүү

Ажлын туршлага

  • 2022 оноос Би Пи Солюшн ХХК -Гүйцэтгэх захирал
  • 2021-2022 Голомт банкны Бизнес процесс менежмент, автоматжуулалтыг нэвтрүүлэх багийн удирдагч
  • 2019-2021 Процесс аналист
  • 2016-2017 Бизнес процесс дахин загварчлал хийх төслийн координатор
  • 2012-2015 Бүтээгдэхүүн хөгжлийн менежер

Санал болгох сургалтууд