Гадаад орчин, нөхцөл хурдацтай өөрчлөгдөхийн хирээр ажлын байран дээр үүсэх сорилтуудыг даван туулах, байгууллагын бизнесийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх шаардлагууд компанийн удирдлага, менежер, ажилтнууд бүгдэд нь тулгарч байдаг. Хэрэв байгууллагын бүхий л түвшний ажилтнууд дор бүрнээ хариуцсан процессуудаа тасралтгүй сайжруулдаг болбол компани, ажилтан, харилцагч 3 талын сэтгэл ханамж болон бизнесийн үр ашгийг тогтмол нэмэгдүүлж чадна.
Энэхүү сургалтаар Байгууллага нь Бизнес процесс менежментийг хэрэгжүүлснээр Процессын тасралтгүй сайжруулалтыг хэрхэн хийх СУУРЬ ОЙЛГОЛТЫГ заах болно. Үүнд:
- Бизнес процесс менежментийг яагаад хэрэгжүүлэх ёстой вэ,
- Бизнес процесс менежмент гэж юу вэ,
- Процессын тасралтгүй сайжруулалт,
- Процесс суурьтай соёл, зэрэг агуулгууд багтана.