Зээлийн барьцаа хөрөнгийн үнийн судалгаа хийх, барьцаа хөрөнгөнд хяналт тавих, журмын хэрэгжилтэнд хяналт тавих, мэдээлэл боловсруулах, тайлагнах Дуусаагүй барилга байгууламжийн чанар байдлыг тодорхойлох, дүгнэлт өгөх, үнэлгээ тогтоох.
Банкны сайн засаглал, эрсдэлийн удирдлага, дотоод хяналтын тогтолцоог үнэлж, хараат бус, бодитой баталгаажуулалт хийх, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх замаар үйл ажиллагааг сайжруулах, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, зорилгодоо хүрэхэд нь туслах юм.
Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.
Банкны арилжааны үр ашгийг нэмэгдүүлэх бүх төрлийн судалгаа, шинжилгээ хийх, санал боловсруулах /валют, үнэт металл, үнэт цаас/; Арилжааны үйл ажиллагаанд хяналт тавих; Арилжааны үйл ажиллагааны эрсдлийг бууруулах; Макро эдийн засаг, ханшийн чиглэлийн судалгаа, шинжилгээ хийх;
Банкны үндсэн систем, програм хангамжуудын өдөр тутмын тасралтгүй, хэвийн ажиллагааг хангах, боловсронгуй болгох, сайжруулах замаар банкны үйл ажиллагааг автоматжуулах.
Банкны үндсэн бүртгэлийн систем, түүнтэй холбоотой дэд системүүдийн тасралтгүй найдвартай байдлыг хангах, шинэчлэл сайжруулалт оруулах, тохиргоог хийх;
Банкны үр ашгийг нэмэгдүүлэх, зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ, банкны эрхэм зорилгод нийцсэн шинэлэг дижитал бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэн зах зээлд нэвтрүүлэх, бизнес төлөвлөгөө, зах зээл болон санхүүгийн үр ашгийн тооцоолол, таамаглал боловсруулах, шийдвэр гаргахад дэмжлэг болон мэдээ, мэдээлэл, тайланг боловсруулах, өдөр тутмын хэвийн, тасралтгүй ажиллагааг хангах, багийн гишүүдийг дэмжиж ажиллах.
Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.
Маркетингийн сувгийн оновчлол, хэрэглэгчийн зан төлөвт суурилсан зар сурталчилгааны чиг хандлагыг тодорхойлох, төлөвлөлт хийх, хэрэглэгчийн хандлагыг нэмэгдүүлэх;
Банкны уур амьсгалын өөрчлөлттэй холбоотой санхүүгийн эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, эрсдэлийг бууруулах арга замуудыг тодорхойлох, зохицуулалтыг боловсруулах, батлуулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих, хэрэгжилтийг салбар нэгжүүдээр хангуулах;
Онлайн зээлийн үйлчилгээний кредит скорингийн загварыг хөгжүүлэх, хянах, баталгаажуулах, гүйцэтгэлийг хянах, онлайн зээлийн үйл ажиллагаатай холбоотой тайлан мэдээг боловсруулах, тайлагнах болон системд онлайн зээлийн үйл ажиллагаатай тохиргоог хийх.
Банкны үндсэн систем, програм хангамжуудын өдөр тутмын тасралтгүй, хэвийн ажиллагааг хангах, боловсронгуй болгох, сайжруулах замаар банкны үйл ажиллагааг автоматжуулах.
Зээлийн судалгааны менежерүүдийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, чиглүүлэх, сургах, зээлийн үйл ажиллагааны журамд заасан банкны бизнесийн зээлийн судалгааг хянах, банкны зээлийн багцын чанарыг зорилтот түвшинд хадгалах, эрсдэлийг бууруулах.
Банкны харилцагчдын мэдээллийн баазыг бүрдүүлэх, харилцагчтай холбоотой мэдээ, тайлангаар удирдлага болон бусад хэрэглэгчийг хангах, Эрх бүхий байгууллага болон харилцагчийн өөрийн хүсэлтээр тодорхойлолт, лавлагаа гаргах.
Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.
Банкны Комплаенсийн бодлогын болон мөнгө угаах, терроризмыг санхүүжүүлэхтэй тэмцэх үйл ажиллагааны хэрэгжилтийг хангах.
Байгууллагын чанартай багц бүрдүүлэх, тогтвортой байрших эх үүсвэр бүхий байгууллага, харилцагчдыг шинээр татах, нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангуулах.
Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.
Олон улсын санхүүгийн болон бусад байгууллагууд, корреспондент банкуудын хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх
Банкны урт болон дунд хугацааны бизнесийн өсөлтийг хангах стратегийг тодорхойлох, түүнийг банкны алсын хараа, дагаж мөрдөх бодлого журамд нийцүүлэх, шаардлагатай тооцоо судалгаа, шийдэл шийдвэрүүдийг гаргах дэмжлэг үзүүлэх.
Банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах зорилгоор дараах чиглэлийн хүрээнд ажиллана. Үүнд: Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хүргэлт, үйл ажиллагаа, дотоод нэгжүүдийн хамтын ажиллагаанд процессийн шинжилгээ хийж тогтмол сайжруулалтыг бий болгох; Харилцагчийн үйлчилгээний сургалтыг зохион байгуулах, ажилтнуудад сургалт орох; Харилцагчийн үйлчилгээний бодлого, стандартын хэрэгжилтийг хангуулах; Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор туршилт, судалгааг хийж , үр дүнд анализ, дүн шинжилгээ хийх, сайжруулах санал боловсруулахад оршино.
Банкны алсын хараа, стратеги зорилт, бизнес төлөвлөгөө, бүтээгдэхүүний бодлого, журамд нийцүүлэн судалгааны үндсэн дээр гадаад дотоодын аж ахуйн нэгжийн эх үүсвэр татан төвлөрүүлэх болон зээлийн чанартай багц бүрдүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх; Тогтвортой өндөр үр ашиг бүхий нэгж болон зорилтот салбарын харилцагчийн бүлэг үүсгэх, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор хүргэх; Салбарын ашигт ажиллагааг хангах, салбар нэгжийн бизнесийн үйл ажиллагааг дэмжих, хамтран ажиллах;
Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалт, түгээлтийн сувгийг тодорхойлон салбарчлалын бодлогыг хэрэгжүүлэх, банкны салбар, тооцооны төвүүдийг удирдан чиглүүлэх, үйл ажиллагааг зохицуулах, хяналт, шалгалт хийх, банкны хэмжээнд мөрдөгдөж буй дүрэм, журам, зааврын хэрэгжилтийг хангуулах, тэдэнтэй нягт хамтран ажиллаж үйл ажиллагаанд нь дэмжлэг үзүүлэх, банкны ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх ажилд оролцох, удирдан зохион байгуулах.
Банкны мэдээллийн технологийн сайн засаглал, эрсдэлийн удирдлага, дотоод хяналтын тогтолцоог үнэлж, хараат бус, бодитой баталгаажуулалт хийх, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх замаар үйл ажиллагааг сайжруулах, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, зорилгодоо хүрэхэд нь туслах юм.
Зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ, банкны эрхэм зорилго, дижитал болон уламжлалт бүтээгдэхүүн үйлчилгээний бодлогод нийцүүлэн бизнесний хамтын ажиллагааг өргөжүүлж, түүнд чиглэсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, нэвтрүүлэх, банкны өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх.