Компанийн шинэ бизнесийн боломжийг судлах, үйл ажиллагааг сар, улирал, жилийн төлөвлөгөөтэй уялдуулан зохион байгуулах Зах зээлийн чиг хандлага, стратеги, үнийн бодлогын судалгаа хийж, санал санаачилга боловсруулан хэрэгжүүлэх Борлуулалт, ашгийг нэмэгдүүлэх зорилгоор бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт болон борлуулалтын бодлогыг боловсруулж, удирдлагад мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлэх Хувийн болон төрийн өмчийн байгууллагуудын тендерийн материал боловсруулах Хариуцсан брендүүдийн борлуулалтыг хариуцах, зах зээлийн идэвхижүүлэлт хийх