Үйл ажиллагааны стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах Компанийн үйл ажиллагааг өдөр тутам хянах, удирдах Худалдаа, үйлдвэрлэлийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх зорилгоор үйл ажиллагааг сайжруулах Багийн гишүүдийг удирдах, сургалт зохион байгуулах Төсвийн төлөвлөлт, дүн шинжилгээ, хяналтын системийг хэрэгжүүлэх Ажлын гүйцэтгэлийг үнэлэх, тайлагнах Аюулгүй ажиллагааны стандарт, дүрмийг сахих
Брэндийн борлуулалтыг өсгөхөд чиглэсэн зар суртачилгаа, сошиал медиа, маркетингийн бодлого төлөвлөгөө гаргаж олон нийтэд хоногшүуулах ажлыг зохион байгуулна. Брэндийн концепц төлөвлөлт, шинэ санаа санаачилгууд гаргаж, сошиал орчинд таниулах ажлыг гүйцэтгэх.