Борлуулалтын багийг удирдах, хянах Захиалга, борлуулалтын мэдээллийг боловсруулах Багийн гишүүдийн гүйцэтгэлийг үнэлэх Хэрэглэгчдийн шаардлагыг тодорхойлох, шийдвэрлэх Борлуулалтын стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжүүлэх Сургалт зохион байгуулах, шинэ ажилтнуудад зааварлах Зах зээлд өрсөлдөх чадварыг сайжруулах Борлуулалтын тайлан, мэдээллийг бэлтгэх Байгууллагын зорилтын дагуу багийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах
Бараа бүтээгдэхүүнийг цаг хугацаандаа хүргэх Түгээлтийн маршрутыг төлөвлөх, зохион байгуулах Хүргэлтийн явцад аюулгүй байдлыг хангах Хүргэлтийн явцад бараа бүтээгдэхүүний чанарыг шалгах Автомашиныг сайн засварлах, арчлах Хүргэлтийн бүртгэл, тайлан гаргах Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлэх Зарим тохиолдолд бараа бүтээгдэхүүнийг ачих, буулгах
Харилцагчидтай харилцах, бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааг хянах Бүтээгдэхүүний борлуулалтыг нэмэгдүүлэх стратеги боловсруулах Харилцагчдын санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэх Борлуулалтын төлөвлөгөө болон зорилтуудыг биелүүлэх Борлуулалтын тайлан бэлтгэх, удирдлагад танилцуулах Бүтээгдэхүүний танилцуулга, сурталчилгааг зохион байгуулах Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд анхаарах
Брэндийн стратеги боловсруулж хэрэгжүүлэх Брэндийн дүр төрх, үнэт зүйлсийг тодорхойлох Зах зээл, өрсөлдөгчийн судалгаа хийх Брэндийн маркетингийн кампанит ажил зохион байгуулах Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг хэмжих, судлах Брэндийн контентыг боловсруулах, хянах Брэндийн сошиал медиа хуудас, вэбсайтыг удирдах Брэндийн сурталчилгааны төсвийг удирдах Брэндийн хөгжлийн төлөвлөгөө боловсруулах Брэндийн төсөлд хамтран ажиллах багийн гишүүдтэй харилцах
Дотоодын болон гадаадын данс, баримт бичгийг шалгах, тооцоолох Төсвийн төлөвлөлт, зардлын хяналт болон тайлагнах үйл ажиллагааг гүйцэтгэх Нягтлан бодох бүртгэл, тайлан гаргах, санхүүгийн тооцоолол хийх Санхүүгийн мэдээллийг боловсруулах, анализ хийх Санхүүгийн тайлан, баланс, орлогын тайланг бэлтгэх Нягтлан бодох бүртгэлтэй холбоотой хууль, дүрмийг мөрдөх Компанийн санхүүгийн талаар зөвлөмж өгөх Нягтлан бодох бүртгэлийн системийг шинэчлэх, сайжруулахад оролцох
Түгээлтийн төлөвлөгөө, график боловсруулах Барааны түгээлтийг удирдах, хянах Түгээлтийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулах Хэрэглэгчийн захиалгыг цаг тухайд нь гүйцэтгэх Түгээлтийн багийн гишүүдийг удирдах, сургалт хийх Тээврийн хэрэгслийн ашиглалтын байдалд хяналт тавих Түгээлтийн талаарх тайлан, мэдээлэл боловсруулах Аюулгүй ажиллагааг хангах, стандартыг мөрдөх
Түгээлтийн маршрутыг төлөвлөх болон хэрэгжүүлэх Захиалгатай барааг цаг хугацаанд нь хүргэх Бараа бүтээгдэхүүний аюулгүй байдлыг хангах Хүргэлтийн явцад асуудал гарах үед шийдвэрлэх арга хэмжээ авах Барааны бүрэн байдлыг шалгах, тоолох Хүргэлтийн бүртгэл, баримт бичгийг хөтлөх Хэрэглэгчидтэй харилцах, үйлчилгээ үзүүлэх Тээврийн хэрэгслийг цэвэрлэх, засвар үйлчилгээ хийх
Мөнгөн хөрөнгийн өдөр тутмын гүйлгээ хийх Банк харилцахын хуулга боловсруулах Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл хийх Холбогдох тайлан мэдээ бэлтгэх
Брэндийн борлуулалтыг дэмжиж, хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн шийдлүүдийг санал болгож, борлуулалтын зорилтыг биелүүлэх. Борлуулалт маркетингийн ажилд оролцох борлуулалтыг нэмэгдүүлэх. Гадаадын харилцагч брэндийн дистрибютьер компанитай байнгын харилцаатай байж ажил хэрэгчээр асуудлыг шийдвэрлэж, гэрээнд заасан ёсоор үйл ажиллагааг явуулах тал дээр анхаарал тавьж ажиллах Маркетинг: брэндийн нэр хүндийг дотоодын зах зээлд үүсгэн бий болгож, зөв PR ( олон нийтийн харилцааг ашиглах журмаар үйлчлүүлэгч нарын хүрээг тэлэх.
Борлуулалт, түгээлтийн захиалгыг хувиарлан түгээлтэнд гаргах, түгээлтийн явц гүйцэтгэлд хяналт тавих, Тээврийн хэрэгслүүдийн засвар, техникийн үйлчилгээний төлөвлөгөө гаргаж мөрдүүлэх, Түгээлтийн жолооч, түгээгч нарыг хариуцан чиг үүргээр хангах, удирдан зохион байгуулах, маршрут мөрдөлтийг хөгжүүлэх, АБТ-д заасан бусад чиг үүргүүд
Борлуулалтын суваг бүрт чиглэсэн маркетинг, идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө болон хэрэглэгчийн судалгааг тухайн сарын борлуулалт дээр үндэслэн нарийвчлан боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хянах, тайлагнах Брэнд бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх тал дээр байнга шинэ, шинэлэг санал, санаачилга гаргаж, бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах Байгууллагын зорилгод нийцүүлэн маркетингийн стратегийг тодорхойлон, хэрэгжүүлэх. Батлагдсан төлөвлөгөөний дагуу маркетинг идэвхижүүлэлтийн ажлыг зохион байгуулах. Брендийн үнэ цэнийг бүтээхэд зорьж ажиллах