Маркетингийн стратеги, төлөвлөгөө боловсруулах Зах зээл судлах, хэрэглэгчийн хэрэгцээг тодорхойлох Брэндийн сурталчилгаа, маркетингийн ажлыг зохион байгуулах Медиа, контент хийх Маркетингийн төлөвлөгөө, хөтөлбөрийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах Зах зээлийн судалгаа хийх, судалгааны нэгтгэлийг тайлагнах, сайжруулалтын ажлыг төлөвлөн хэрэгжүүлэх Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын ажлыг зохион байгуулах, хяналт тавих Борлуулалтын стратеги, төлөвлөгөө боловсруулах Борлуулалтын багийн гишүүдийг удирдах, суралцуулах Харилцагчдын санал хүсэлтийг сонсох, шийдвэрлэх Борлуулалтын зорилтуудыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Борлуулалтын статистик мэдээллийг анализ хийх Удирдлагаас өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлж ажиллах
Маркетингийн стратеги боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Зах зээл судалгаа хийж, өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Брэндийн албан ёсны дүр төрхийг хадгалах Маркетингийн кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Нийгмийн сүлжээ, вэбсайт болон бусад сувгуудыг ашиглан маркетингийн агуулга боловсруулах Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг судлах, дүн шинжилгээ хийх Төсөв, тайлангийн удирдлага хийх Багийн гишүүдийн ажлыг удирдах, зааварлах Харилцаа холбоо, хамтын ажиллагааг сайжруулах Маркетингийн чиглэлээр шинэ санаа, инноваци оруулах