o Харилцагчын ирүүлсэн бүртгэлд шаардагдах бичиг баримтыг бүрэн, мэдээлэл үнэг зөв эсэхийг шалгаж, баталгаажуулах. o Харилцагчдын асуултад хариулах, зөвлөгөө өгөх. o Харилцагчийн асуудлыг шийдвэрлэх, шаардлагатай тохиолдолд бусад албанд шилжүүлэх. o Байгууллагын дотоод журам, стандартыг мөрдөх.
Бизнесийн үр ашигийг нэмэгдүүлэх шаардлагатай тооцоо судалгаа хийж дүгнэлт гаргах Зах зээлийн шинжилгээ хийж, өрсөлдөх чадварыг тодорхойлох Шинээр хэрэгжүүлж болох бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний боломж, бизнес загварыг гаргах Хэрэглэгчийн дата мэдээлэлд суурилсан анализ хийх/зан төлөвийг тодорхойлох/
Байгууллагын үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл бэлтгэж, боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж, үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалтанд ашиглахуйц тайлан бэлтгэх.
Дуудлагын төвд хандсан хэрэглэгчдэд дараах ажлуудыг хийж гүйцэтгэнэ: - Үнэн зөв мэдээ мэдээлэл өгөх - Үйлчилгээ үзүүлэх - Санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах - Стандартын түвшинд үйлчилгээ үзүүлэх замаар хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх - Үйлчилгээний танилцуулга хийх