The Hotel Receptionist is responsible for providing a friendly, welcoming and efficient service to all hotel guests, in line with the hotel’s vision and values on customer satisfaction. The main purposes of the hotel reception area’s staff are to respond courteously to guests’ requests, play a part in the general running of the reception desk including cashiering.
Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулах шийдвэр гаргалтанд ашиглахуйц тайлан бэлтгэх. Төсөв төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлийг хянах, удирдах. Зардлын хяналтыг хэрэгжүүлэх, зардал, өртгийг хямдруулах, технологийн карт болон зардлын нормчлолыг тогтоох. Компанийн зочид буудал,хоол үйлдвэрлэл, эвент, үйлчилгээний салбар нэгжүүдийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт болон биелэлтэнд хяналт тавих, шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах, орц нормд үнэлгээ хийж, үнэ тогтоох. Бусад цаг үеийн шаардлагатай ажлуудыг гүйцэтгэх